|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  19.01.2011, 00:03 | #1 | |
| zdradziłem afre  Zarejestrowany: Apr 2009 Miasto: Radom 
					Posty: 74
				 Motocykl: XT600Z 3aj + B12 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 5 dni 22 godz 9 min 57 s |   Cytat: 
 Sorki , ubzdurało mi się że pytasz czy to Dakar pod Afri 
				__________________ MG Norge 1200 '07/Bandit 1200 '96/XT600Z Tenere '91/SRX-600 '86/CB500T '76 | |
|   |   | 
|  19.01.2011, 00:27 | #2 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					Posty: 1,629
				 Motocykl: nie ma!!!!!!! Przebieg: +-50k   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s |   Cytat: 
 
				__________________ Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! | |
|   |   | 
|  19.01.2011, 01:12 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			Ten ze zdjęcia nie jest do afryki raczej. Miałem go i miał inaczej gięte kolanko zupełnie
		 | 
|   |   | 
|  20.01.2011, 00:54 | #4 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					Posty: 1,629
				 Motocykl: nie ma!!!!!!! Przebieg: +-50k   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s |   Cytat: 
 Znaczy sie ten bardziej: http://cgi.ebay.co.uk/Honda-XRV750-A...#ht_1306wt_698 Troche drozszy. nic trzeba szukac 
				__________________ Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! | |
|   |   | 
|  20.01.2011, 10:11 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			No ten ten.  Do tego te arrowy są plug and play. A to dość fajna cecha bo inne wydechy się lubią rozszczelnić i tracimy moc moment i często olej. To na dakarze arrowa moja afryka wykręciła 62 konie na hamowni   | 
|   |   | 
|  21.01.2011, 11:18 | #6 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Częstochowa 
					Posty: 1,376
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s |   Cytat: 
 Ta... 100 od razu!   
				__________________ "Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." | |
|   |   | 
|  03.08.2011, 10:47 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: PRZEWORSK 
					Posty: 412
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s |   
			
			W związku z tym, że pewnie wielu z Was zastanawia się nad adaptację wydechów od innych modeli AT, podzielę się swoimi doświadczeniami. Zamontowałem u siebie ARROWa dedykowanego pod RD07. Jeśli chodzi o nakład pracy, materiałów i narzędzi to wygląda to następujaco: Adaptacja: Jedyne co należało dopasować to górne i dolne mocowanie, część stelaża pod kufry boczne, oraz prawy boczek. Poza tym wszystko pasuje jak ulał. Materiały i narzędziaKawałek nierdzewki, szlifierka kątowa, wiertło fi 8 i fi 10, dwie śruby M8 + nakrętki i podkładki sprężynowe, imadło, młotek. Czas Dwie godziny dłubania i gotowe - pewnie można szybciej. Efekt wiualny Zdjęcie0252.jpg Zdjęcie0253.jpg Zdjęcie0256.jpg Zdjęcie0260.jpg Brzmienie http://www.youtube.com/watch?v=LhYdGdbz_1k  !!!! Poniżej już nic być nie powinno a ja tego nie mogę usunąć !!!! - cóś się pop...   
				__________________ 1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. Ostatnio edytowane przez BIAŁY : 03.08.2011 o 12:25 | 
|   |   |