| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#31 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Też znam gościa co Tigerem w terenie łoi ostro, ciężko momentami xr'ką nadążyć za nim. Tyle że Tiger przy takiej jeździe szybko się niszczy, zawieszenia dobijają itp.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: Tuchów / Redditch 
					
				
				
					Posty: 614
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 17 godz 54 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moze 270kg to masa zestawu kierowiec +moto?:-)
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Parę świeżych fotek  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
			![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niby fajny motong, ale silniki stosowane w motocyklach drogowych moim zdaniem nie koniecznie pasują do motocykla który będzie nie raz katowany w terenie. Chodzi o zwisające do dołu miski olejowe osłonięte jednie kolektorem wydechowym co w sumie powoduje mały prześwit i ryzyko uszkodzeń w cięższym terenie. Druga sprawa, to umiejscowienie zębatki zdawczej dość wysoko co też wymusza mały prześwit. Stara szkoła budowy turystycznych enduro miała sens popatrzcie na Afrę, Biga, czy Tenerę i obecnego KTM LC8 a na VStroma, Tigera, Wiadro itp. Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 21.10.2010 o 11:59  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Źle nie wygląda, tylko pytanie czemu jest tak przeokrutnie podobny do gsa 800ki? Nie jest brzydki, tylko mało oryginalny. :/
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Jak brak argumentów do marudzenia to zawsze można powiedzieć że za mało oryginalny.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: Gdynia teraz 
					
				
				
					Posty: 3,467
				 
Motocykl: kryzys. 
Przebieg: 48 lat 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 16 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			teraz taki styl projektowania, przy wspomaganiu się komputerem - ta bezduszna maszyna zawsze wypluje optymalny projekt który już wcześniej inny komputer też wypluł
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez graphia : 21.10.2010 o 12:05 Powód: takie tam....  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2010 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 628
				 
Motocykl: DR650SE 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 14 godz 52 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			projekt dosyć ciekawy, widać, że bardziej się sugerowali GS800 niż Viadrem, a to dobrze wróży jeżeli chodzi o jazdę w terenie. Pytanie tylko czy zawieszenia nie będą za słabe.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przy zawieszeniu KTM napewno będą gorsze. W sumie nie oczekiwałbym nic ponad gs800 czy nowa mała tenera czyli ZERO regulacji. Zawsze mozna je zdjąć nowe i kupic coś od WP
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Tiger 800 XC | mdxmd | Inne - dyskusja ogólna | 29 | 06.06.2017 12:19 | 
| Tiger czy DL? | kris2k | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 05.08.2013 22:44 |