![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#29 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zbiczno
Posty: 190
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 18 godz 14 min 57 s
|
![]()
Jutro sprawdzę kostki, stycznik rozrusznika i aku.
Ale mam jeszcze 2 pytania: 1. Jak sprawdzacie czy aku jest sprawne? Tylko wystarczy zmierzyć napięcie? czy potrzebny jakiś dodatkowy pomiar? (do tej pory w wcześniejszych motongach wymieniałem aku jak brakowało prądu przy zapalaniu, oczywiście jak instalacja sprawna) 2. W kilku postach spotkałem się z uwagami odnośnie czarnego kabla od regulatora (ten od sterowania, czy jakoś) Jak z nim faktycznie jest? Jest podłączony fabrycznie do "+" czy wisi luźno, a może go nie ma? Dodam, że chodzi o RD04 Z góry dzięki. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Niskie obroty za wysokie. RD03 | sloneczny | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 06.07.2011 22:18 |
wysokie obroty po dluzszym postoju | kkk | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 09.06.2009 07:40 |
Starter nie kręci a prądy są | SewO | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 06.02.2009 21:50 |
Wysokie gmole do RD07. | wieczny | Wszystko dla Afryki | 2 | 16.04.2008 14:16 |