![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
![]()
Słyszał ktoś może, albo z własnego doświadczenia wie, jak wygląda jakoś regeneracji u naszych zachodnich sąsiadów? Raczej to samo co w Polsce? Czy może jakieś sprzęty mają lepsze, wiedzę mniejszą? Przykładowo w Elefancie: u nas regeneracja 400, w Niemcowni 800zł.
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Padł tylny amortyzator | GAMBOR | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 23.03.2011 22:26 |
Akumulator padł :( | klanol | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 18.08.2009 09:45 |