Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.05.2010, 09:48   #18
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 34 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
Dziekuje zwlaszcza za pkt drugi.
Ale trzeciego nie rozumiem.
Jak mozna przez elektryczną pompę "przepchać" benzynę bez prądu?
Jak aku nie będzie kręcił rozrusznikiem to nie znaczy ze jest całkowita padlina , a jeżeli zakładałeś ze aku jest trup to pompa nie będzie działać wcale i nie jest powiedziane ze na pych odpali .
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Niskie ładowanie. Zet Johny Układ elektryczny i zapłonowy 29 01.08.2014 13:10
Obroty a ładowanie Michal Układ elektryczny i zapłonowy 17 03.11.2010 23:35
Dodatkowy osprzęt, a prąd. jorge Układ elektryczny i zapłonowy 4 10.05.2010 15:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.