|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | #421 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2009 Miasto: Cracov 
					Posty: 361
				 Motocykl: XT1200Z Przebieg: w gore   Online: 1 tydzień 2 dni 14 godz 16 min 21 s | 
			
			no jasne jest głośniej   , lepiej zbiera się od dołu natomiast górę moim zdaniem ma słabszą 
				__________________     | 
|  |   | 
|  | #422 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s | 
			
			Zgadzam się. Dół ma lepszy ale jak dasz opór na szutrze to się okazuje że faktycznie tego momentu jest wiecej na dole ale mocy ma mniej i trudniej o uślizg koła jak się da gazu
		 | 
|  |   | 
|  | #423 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2009 Miasto: Cracov 
					Posty: 361
				 Motocykl: XT1200Z Przebieg: w gore   Online: 1 tydzień 2 dni 14 godz 16 min 21 s | 
			
			niedługo będzie BP dla Motocykli , może będzie możliwość zmierzyć moc tak jak w zeszłym roku , to porównamy tez ilość koników  . i wykres pokaże wszystko   
				__________________     | 
|  |   | 
|  | #424 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2009 Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem 
					Posty: 524
				 Motocykl: RD07 Przebieg: słuszny   Online: 1 tydzień 5 godz 26 min 48 s | 
			
			A u mnie jest ogólna poprawa. Zarówno na dole jak i górny zakres się poprawił, tylko że ja jeszcze synchro robiłem i regulacje zaworów, aaa i splity zapodałem. Więc trudno wychwycić co dało realną poprawę. Ogólnie jest szał, rogale trzaskam jak nigdy dotąd, mimo że tkc-ek na tyle nie ma problema z zerwaniem przyczepności, mowa o offie rzecz jasna  i ten dźwięk rozrywanego powietrza, ehh bezcenne... | 
|  |   | 
|  | #425 | 
| Hodowca Kalafiora  Zarejestrowany: Oct 2009 Miasto: Kraków 
					Posty: 393
				 Motocykl: już nie mam AT, tera jest MG   Online: 1 tydzień 3 dni 2 godz 34 min 42 s | 
			
			Założyłem w końcu i ja   Z dwoma db-killerami wcale nie jest głośniejsza niż była, rzekłbym, że jest wręcz mniej uciążliwa jak stoi na wolnych, a ja zamykam bramę (to dobrze, mniej się będą sąsiedzi krzywić). Natomiast co do dynamiki - to całkiem innym motocykl Jestem bardzo zadowolony, a jak znajdę chwile wolnego czasu, to wydłubię jednego killera i zobaczę jak będzie  Matjas - dzięki   | 
|  |   | 
|  | #426 | 
|  | 
			
			Heja, Zrobiłem raptem ze 150km z Motadem, ale wrażenia baaardzo pozytywne. Nawet ból z montażem dolotu w RD04 pozostał gdzieś w oddali  Dźwięk ma naprawdę zaj...sty, fajny dół, przyjemność w odwijaniu. Matjas, dzięki serdeczne raz jeszcze! 
				__________________ pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS | 
|  |   | 
|  | #428 | 
|  | 
			
			no a browara w Borku i tak nikt nie postawił.  cała robota psu w dupę  hehehe tak serio to cieszę, że jesteście zadowoleni. rozumiem że rury do wszystkich doszły? gdyby było inaczej proszę o PRIV matjas 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|  |   | 
|  | #429 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Gwe/Warszawa 
					Posty: 3,484
				 Motocykl: CRF1000, RD04   Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s |  | 
|  |   | 
|  | #430 | |
|  Zarejestrowany: Jan 2009 Miasto: Łódź 
					Posty: 184
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 110 kkm   Online: 6 dni 6 godz 32 min 54 s | Cytat: 
 Pozdrawiam. | |
|  |   |