Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.06.2008, 21:39   #11
data7
 
data7's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Pułtusk/Wawa
Posty: 20
Motocykl: BMW F650GS Dakar
Przebieg: 91000
data7 jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 min 53 s
Domyślnie

Jol jol potwierdzam wszystko co napisal Franz. Moj egzemplaz tez ma juz ponad 76.000, z czego moje jest 46.000. Bez wiekszych przygod Wlasnie jestem na etapie wymiany lozyska glowki ramy i regulacji zaworow i tu niespodzianka... luzy sa nadal fabryczne! poprzednio sprawdzalem przy 46.000... tez bez dotykania sie obylo. Swietny motocykl, zbiornik paliwa pod kanapa przenosi srodek ciezkosci praktycznie na wysokosc silnika. Akcesoriow jest od metra. Moj egzemplaz jest z 2001 roku, tez bez ABS. Wymienialem tez filtr paliwa w miedzy czasie, kosztowal 350zl ale wymiana co 25.000 wiec tragedii nie ma. Ekonomiczny, wygodny. No cud miod maszyna No i dostepnosc czesci zamiennych jest po prostu boska, 2-3 dni robocze i mam wszystko co mi potrzeba.
Przy okazji sprawdzenia zaworow wymieniam tez napinacz rozrzadu. Jakis sie mieciutki jak kaczuszka zrobil ale po takim przebiegu uwazam ze mial prawo.
Jak cos konkretnie chcesz wiedziec to pytaj, bo moge tak pisac i pisac
Bylem nim juz w 2 razy w Rumuni, na Litwie, w Chorwacji i jeszcze paru miejscach I to w dwie osoby. Daje rade!

Ostatnio edytowane przez data7 : 11.06.2008 o 21:45
data7 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.