![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,756
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 12 godz 32 min 46 s
|
![]()
To jest prawda...Po glebie masz kiere krzywo... Ale jak zablokujesz na kluczyku to ustawiasz ja jak chcesz.Zwłaszcza jak masz ja podwyzszona..Na poczatku sie tym przejmowałem ale teraz dałem sobie spokój... Tak ma byc...Zrobienie kierownicy na sztywno spowoduje po jakims czasie , ze cos musi puscić.Albo kierownica, alho sruby.. Lepiej zostawic sobie ten pseudo "amortyzatorek". Przy naszych mastodontach precyzja nie jest tak istotna...W razie czego to dzida...
![]() |
![]() |
![]() |