Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.02.2010, 21:17   #11
Sławekk
 
Sławekk's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Sławekk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 12 godz 7 min 38 s
Domyślnie

Ja śmigałem kilka miesięcy . Potem kupiłem pompę od Kawasaki i zmieniłem styki . Nigdy więcej ! Tosz to ma radość dawać

Dużo ponad 100 km ... potem afri słabnie i zaczyna mulić ( przynajmniej moja ) aż jeden gar przerywał - raz wracałem .

Odkąd pojawiły się nowe styki to zbędna kombinacja . Płytka + nowe styki = zdowolenie

a Lepi w sympatyczny i słuszny sposób kieruje Cię na właściwą drogę .

Pozdrawiam
Sławekk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 12:05
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 22:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.