Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.02.2010, 10:59   #11
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
Domyślnie

Myślę, że Ramires wyjaśnił sprawę. Odpowiednie zębatki i w porę zmieniane.
Wykonywanie wałka w całości niema chyba sensu.
Co do przeróbki na nakrętkę to dodam, że w wielu modelach kata, fakt, że przeważnie tych mniejszych, niema nakrętki. Jest tylko pierścień zabezpieczający (zawsze zapominam jak go zwą ) I to świetnie działa. Zębatkę ściągnąć można delikatnie palcami, bez żadnego młotka. Istotą jest chyba precyzja wykonania wałka i zębatki. Co do uszczelnienia tego to się akurat Austriacy nie popisali.
Akurat wczoraj ściągałem
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy ten wałek zdawczy jeszcze pożyje? Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 282 26.03.2023 12:56
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.