Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.02.2010, 14:32   #18
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,275
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 godz 12 min 46 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Ja tylko potwierdzę, że zmniejszenie średnicy przewodów to większy opór tłoczenia a więc spadek ciśnienia za chłodnicą. Umieszczenie wysoko chłodnicy oleju przy mokrej misce jest trudne do realizacji. Ale jak (niemal) wszystko możliwe technicznie.
Można by temat teoretycznie rozwijać ale chyba właśnie umiera.
Lepi, nie tyle umiera co traci sens.
Wiesz, jak człowiek się uprze to i deską się ogoli

Problem w tym, że może się to po prostu nie kalkulować przy jednostkowym rozwiązaniu.

Z chęcią poznam ewentualne metody jak to zrobić bo temat naprawdę jest fajny.
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Różnice - chłodnica oleju i wody RD04. krzysiek_m Silnik, sprzęgło, skrzynia 10 17.06.2012 22:47
Chłodnica oleju. wieczny Układ chlodzenia 9 06.02.2009 21:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.