Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.11.2023, 10:08   #28
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 55 min 51 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał MrWaski Zobacz post
I co jak będzie na granicy. A no za kolejne 24000km może być sporo poza tolerancją.
Albo będzie odwrotnie... gdyby w CRF przy następnym sprawdzeniu luzu na ssących był ponownie za duży np. o 0.03mm to by znaczyło iż mamy już głowice do wymiany... ponieważ zwiększenie luzu jest możliwe głównie w wyniku zużycia panewek wałka rozrządu a także łożysk ślizgowych samego wałka. Luz graniczny na panewkach wałka to 0.06mm luz standardowy pracy to ok 0.03mm. Inną przyczyną zwiększania się luzu zaworowego jest zużycie trzonka zaworu, szklanek oraz samych podkładek regulacyjnych ale w CRF ten proces jest znikomy.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
dekiel zaworow nx650 szynszyll Inne - dyskusja ogólna 8 23.02.2017 13:01


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.