![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Oborniki Śląskie
Posty: 70
Motocykl: RD07a
Przebieg: 32kkm
![]() Online: 3 dni 9 godz 58 min 16 s
|
![]()
Hmmm...chyba dobre miejsce na zadanie tego pytania
![]() Pokrętło kranika paliwa w moim motorku odmówiło dalszej współpracy. Szukam nowego. Ale tak się zastanawiam po cichu: czy bez niego się nie obędę? Po pierwsze jest tam śrubka, którą przekręcam za pomocą śróbokręta, no ale to rozumiem jak motor dłużej stoi. A jeśli go użytkuję, to jest konieczność zakręcania go codziennie, czy nawet po każdej jeździe? Proszę osoby doświadczone w tej kwestii o opinię. Ps. Jak znajdę pokrętło, to je kupię, ale póki co chciałbym wiedzieć. Dziękuję za info! ![]() |
![]() |
![]() |