|
|
#5 |
![]() |
Majtas, gość z helvetii jest. Kumasz? Gdzie łon tan GS znajdzie.
A w temacie: z kalemitkami był bym ostrożny. Smar walony pod ciśnieniem potrafi simery wypchnąć ich osadzen i nici z uszczelnień. W dualowaniu rozebrać raz na rok i przesmarowac. Rekomenduje wtedy nowe simery. Jak się tuleje zluszczyly dać nowe. Paradoksalnie najlepiej sprawdzają się sworznie tłokowe ale nie zawsze da się coś dobrać. Można dorobić z chromownych tłoczysk do siłowników. Też lepsze od oryginałów. Zwykle te wszystkie graty w offie służą góra rok - jak dostaną byle luzu, simery zaczyna puszczać wodę, piach, błoto i po bombkach.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Serwis Hondy - czy ktoś poleci jakikolwiek serwis w Polsce | HarryLey4x4 | NAT - Warsztat | 3 | 20.04.2018 14:51 |
| Husqvarna 610 te | deftones | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 28.12.2014 20:54 |