Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.01.2022, 16:37   #2
Piter!!!


Zarejestrowany: Oct 2016
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 53
Motocykl: CRF1000
Piter!!! jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 2 godz 57 min 58 s
Domyślnie

Będzie chodził na gaźnikach z trampka, wymienisz dysze i będzie chodził, ale żeby nie było za różowo, to od około połowy otwarcia przepustnicy, nie będzie afryka oddawała pełnej mocy, będzie przyspieszać, ale jakby z mniejszą ilością koni. Jest to spowodowane mniejszą średnicą gardzieli gaźników i silnik nie dostanie tyle powietrza co powinien. Przerobiłem temat. Lepiej szukaj gaźników od afry.
Piter!!! jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
gaźniki z trampka 650 do rd04 Balugass Uklad paliwowy i wydechowy 3 16.06.2013 23:18
Gażniki do RD07A Mecia Uklad paliwowy i wydechowy 3 11.08.2010 21:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.