|
|
#11 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,539
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 5 min 15 s
|
Cytat:
Np. policzmy tę z w/w ogłoszenia, pomijając, że jest to 500 i z częściami silnikowymi problem większy niż w 600. - 3400 moto - średni koszt remontu góry (zestaw tłoka, szlif, serwis głowicy, zawory) - 1000 z inną głowicą (ale kupić trudno) 1500, - średni koszt remontu dołu 1000 - 2000 - korba (600), łożyska (300), wałek (600) (pływający jak w AT: ), zależy czy nie wyjdzie sprzęgło, stator itd...- uszczelki, karter, oleje itd... ze 500 - zestaw naprawczy gaźnika - 100 - opony z dętkami 600 - lagi serwis 200 - zestaw napędowy 500 Koszt w/w z głowy bo przecież nie wiem co tam jest... ale mniej więcej tyle będzie, co mówi mi szerokie doświadczenie w tych tematach: ))Mechanik - dodatkowy koszt. Czyli mamy przedział: ok. 7500 - 8600 PLN z mechanikiem może nawet ponad 9000. I co mamy za tyle - przeserwisowany motocykl. Ale czy fajny? Raczej nie, bo z padliny, o którą nikt nie dbał od 10 lat nic nie zrobisz - nie wierzę też, że inne sprawy nie wyjdą widząc do czego został doprowadzony ten sprzęt. A jak chcesz mieć ładnie i chcesz kupić jakieś manetki (tam nie ma: ) plastiki czy lusterka to wyjdzie masakryczna suma - i ciągle jest to padlina.Kosztowo tak to wygląda niestety. A co do naszego rynku - niech teraz pojawi się u nas jakaś zadbana tenerka za 10 tyś. to... o panie co tak drogo ))) A w DE ceny normalnych też od 3400, ale euro: )))
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 15:05 |
| Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 21:14 |