|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 55 min 51 s
|
a dokładniej
![]() trochę mnie irytuje głośna praca silnika, wolne obroty i nagrzany silnik tłucze się trochę.... dźwięk wskazuje na wałek wyrównoważający generalnie zerkając na konstrukcję tego wałka w porównaniu z tiger 800 to w 900 wyrzucono z napędu wałka zębatkę kasującą luz między zębny i jest tak samo jak w najnowszej CRF1100 czyli brak kasowników luzu .... ciekaw jestem jak inne T900 tak mają i czy TTTM ps. teraz niemal wszystko co nowe to się tłucze z BMW F850 na czele a KTM kończąc |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Triumph Tiger 900 | JarekO | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 31.05.2020 17:35 |