|
|
#11 |
|
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,760
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Jako uzytkownik XR 650 L dodam , że nie ma złotego
środka. Jak wczesniej wspomniano - DR 650 SE może być lepszym wozidlem. Jeden i drugi motocykl ma swoje mankamenty . DR zawiasy XR wrażliwy silnik na przegrzanie. Delikatne Glowice. Jeden i drugi motocykl trzeba poprawiać w paru miejscach. W XR obowiazkowa chlodnica oleju. To przekaż znajomemu od nowego egzemplarza. Duzy baniak wiadomo. Lekki wydech . Gaźnika nie należy zmieniać jesli chcemy jeździć na wyprawy. W tym silniku nie należy podnosić mocy. Jeśli jest za mała to inny motocykl trzeba kupic. Moc - 43 kM Waga to nie 145 a 158 i to na sucho. Jest sporo cięższa od drki. Wagę można obniżyć przez wymianę wydechu, akumulatora na lionowy,zrzucenie podnóżkow pasazera ale niewiele - dojdzie chlodnica i bagażnik By poprawić kąty- wymiana kiery z podwyzszeniem plus Przesuniecie do przodu. Mam taki zestaw Zety "Co proponujecie równie dużego i niezawodnego w zamian za 990R, " Tylko 3 motocykle w garażu.
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 11.06.2020 o 11:48 |
|
|
|
| Tags |
| adventure , dzik , ktm 990 , wyprawa |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Chlewik dla Dzików, czyli "Wątek o motocyklach marki KTM powyżej 690 cm sześciennych" | mirkoslawski | KTM | 570 | 10.04.2025 11:16 |