|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#3 |
|
Zarejestrowany: May 2019
Posty: 5
Motocykl: RD03
Online: 2 godz 59 min 51 s
|
Tylko nie jestem przekonany do Hondowskich kufrów, niestety, są z tworzywa może i lekkie i bez stelaża moto wąskie, ale przy całkowitej masie ATAS wole iść w amelinium skoro wychodzą podobne pieniądze a przy ewentualnej glebie wytrzymają więcej, taką mam koncepcję.
Widziałem te rumuńskie Heavy Duties ale mi bardziej chodzi o sam centralny, kto ma w ATAS jak się spisuje. Honda nie daje bo moto za wysokie i boją się złego rozłożenia masy. Nie wiem jak to się ma do rzyczywistości |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| kufer centralny | mucha_dub | Wszystko dla Afryki | 10 | 17.07.2014 18:26 |
| Kufer centralny | Terrorr | Wszystko dla Afryki | 17 | 03.06.2012 21:48 |
| kufer centralny | zadra | Wszystko dla Afryki | 3 | 09.03.2012 22:19 |