|  18.04.2019, 09:28 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |  List otwarty do HONDY dalsze losy modelu CRF 
			
			Moje zapotrzebowanie 1. Programowalny jeden tryb DCT + poprawka trybu D i żeby kuźwa się uczył! 2. Zintegrowany układ hamulcowy realizowany przez ABS ale żaden tam dual-cbs z możliwością odłączenia 3. maksymalne uproszczenie konstrukcji i montażu elementów jak owiewki wywalenie tych gum i zatrzasków, zastąpienie tego śrubami 3. Zmiany w instalacji elektrycznej cewko-fajki zamiast skuterowych cewek zrobi się dużo miejsca pod airboxem 4. Wywalenie bezpieczników i przeniesienie wszystkiego na sterownik z zabezpieczeniami zwolni się miejsce pod siedzeniem. 100% hermetycznych złącz elektrycznych!!! po co te kondony na złączach! 5. Wszelkie złącza dodatkowe proszę wykonać w dostępnym miejscu!!!! bez rozbierania 1/2 motocykla!!! 5. bezdętkowe felgi 6. Zadupek z dużą ilością uchwytów i wystających elementów bez tej łajbowej zabudowy a plastiki na śruby zamiast jednorazowych zatrzasków 7. Solidne fabryczne punkty mocowania gmoli 8. Słuchać klientów z nie tylko księgowych!!!!! Bo ci ostatni osiągnęli już dawno granicę absurdu a klienci chcą wydać kasę !!! ale chcą też coś w zamian, nie można ciągle jechać po kosztach!!! większość to pierdoły i dobra wola z drugiej strony w co wątpię chociaż nadzieja matką... i druga lista jeszcze mniej realna... 1. CRF1100 z kardanem wielu Bmiarzy marzy o zmianie motka ale wałek musi być i na nic tu się zdadzą inne atrakcje.. możecie kopiować i dopisywać swoje na koniec przetłumaczymy na japoński i wyślemy ! Ostatnio edytowane przez mdxmd : 18.04.2019 o 09:43 | 
|   |   |