![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
|
![]()
Ja używam od kilku lat tego elektronicznego na niskie momenty, zdaje się do 30Nm, a do tego tani duży klucz z marketu. Kilka razy testowałem ten elektroniczny z świeżo kupowanymi wysokobudżetowymi kluczami w pracy i po kilku latach praktycznie działa bez zmian, czyli dobrze. Ten duży marketowy natomiast działa różnie, ma dość duży rozrzut niedokładności nawet w zależności od temperatury (chyba). Raz nim ukręciłem nakrętkę dokręcaną sporym momentem, od tamtej pory najpierw nastawiam go na niską wartość, którą podnoszę raz czy dwa, zanim ustawię docelowe np. 120Nm. Jakbym miał teraz kupić kolejny na duże momenty, to chyba celowałbym w elektroniczny
|
![]() |
![]() |