![]() |
|
Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Błażowa
Posty: 1,313
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 13 godz 26 min 58 s
|
![]()
Za 7 tysi? serio?
A chce tym jeździć, czy trzymać następne 30 lat aż się zrobi z tego rarytas? Za siedem tysi idzie kupić zadbany współczesny motocykl, do którego kupisz wszystkie części tanio, i jest w chuj używek w razie potrzeby, np coś z rodziny Bandytów 600, 650, 1200, Inazuma Fazer 600, 1000, Fz6, TDM, Kup tłoka do tej GT, albo coś do gaźnika... Opony w archaicznym rozmiarze... Miałem LTD 700 pochodna tego GT, ale to był początek lat '90, i już wtedy to było stare. ps. I do Kawasaki można mieć zaufanie, robią lepsze motocykle jak Hąda ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kawasaki KLR 650 | zbychu 750 | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 15.12.2013 19:41 |