|
|
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Gdynia
Posty: 93
Motocykl: CRF1000 CRF1100
Przebieg: rośnie
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 25 min 54 s
|
Cytat:
A no nic ! jedyne co dzisiaj zauważyłem jak zmywałem z niej Pamirskie błoto i kurz to powycieraną farbę koloru srebrnego z uchwytów dla pasażera które idą wokół siedzenia, farba zdarła się od pasków którymi wiązałem worek na tylnym siedzeniu. I co teraz zrobię ? ano będę wiązał dalej i jak się cała wytrze to będą uchwyty w kolorze czarnym Afryka jest niczym koń w polu nie do zajechania, lać paliwo wymieniać olej, filtry i opony i jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć. Powiem szczerze nie oglądam jej szprych, ramy itp elementów, bo i po co ? Afryka to nie HD aby stał w salonie i raził swoimi wypolerowanymi chromami, NAT służy do ciężkiej turystyki więc powinna być pokryta warstwą kurzu i zeschniętego błota ![]() Śmieszą mnie tutaj niektóre wypowiedzi ludzi którzy mieli tylko okazję pooglądać NAT w salonie lub u kolegi a mądrzą się strasznie o jej wadach, wychwalając przy okazji GS, KAT-y itp.
|
|
|
|
|