Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.09.2017, 15:23   #11
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Wiesz jak wygląda taka inspekcja;
Nie leje się-olewamy.
Jest takie stare mądre przysłowie-jak dbasz tak masz. Wymiana uszczelniaczy i przy okazji oleju w lagach to nie jakiś straszny koszt. Zrobić to raz na 12tyś.-mamy święty spokój.
Same uszczelniacze OIDP to 250. Do tego olej (stówka?), robota i robi się sporo.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cieknące paliwo z gaznika forhend Uklad paliwowy i wydechowy 6 26.06.2011 17:07
Nieszczelne połączenie - cieknące paliwo Ronin Uklad paliwowy i wydechowy 2 16.04.2011 22:23
POMOCY !!! cieknące hamulce chomik Hamulce, kola, opony 9 11.07.2010 22:53
Cieknące paliwo. bicio Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.04.2010 02:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.