Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ chlodzenia

Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.04.2009, 22:54   #22
simplyred
 
simplyred's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: stolica
Posty: 4
Motocykl: RD07
simplyred jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 godz 49 min 13 s
Domyślnie

Jedno bym dodał od siebie bo tak czytam i czytam a nikt nie zauwazył ze wszystkie te środki sa do silników spalinowych z suchym sprzęgłem a nie jak w wiekszosci motocykli mokrym czyli w kapieli olejowej co może powodowac zaklejanie sie okładzin korkowych co może powodowac w skutku slizganie sie sprzegla lub jak pisał rambo brak efektu hamowania silnikiem co jak mozna wnioskowac może byc spowodowane własnie przez uślizgujace sie sprzeglo. Nikt z ludzi ktorych znam scigajacych sie w sportach motorowych nie stosuje!!!! tego typu środków do motocykli i żaden serwis nie stosuje tego jak równirz nie zaleca tego typu substytutków.

Pozdrawiam RED.
__________________
trzymajmy się ramy to sie nie posramy
simplyred jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Termostat - tym razem nie o korkach i grzaniu ramires Układ chlodzenia 15 15.07.2009 11:53
Gaśnie w korkach - pompa? 07 A-gent Uklad paliwowy i wydechowy 11 09.07.2009 11:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.