Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.06.2017, 00:55   #11
ofca234


Zarejestrowany: Aug 2011
Posty: 338
Motocykl: XChallange
ofca234 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 2 godz 25 min 10 s
Domyślnie

jak z trwałością tego? odporne na wibracje? nie przedostaje się woda i zanieczyszczenia?

jaką ma przewagę nad klasykiem czyli przekaźnikiem, bezpiecznikiem w szczelnej obudowie i dodatkową linią zasilania z aku?
ofca234 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podłączanie USB/zapalniczki w gniazdo w czaszy StrzeLuk NAT - Warsztat 15 26.11.2018 20:47
Brak prądu. Rd 07a Harnaś Układ elektryczny i zapłonowy 15 16.08.2016 07:49
Brak prądu Patryj Układ elektryczny i zapłonowy 2 22.05.2016 22:56
Brak prądu fazi Układ elektryczny i zapłonowy 11 01.09.2014 22:29
podłączanie "przez stacyjkę" Ronin Układ elektryczny i zapłonowy 23 23.06.2009 18:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.