![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
![]() Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
|
![]()
Panowie, widzę, że niektórzy odlatują
![]() Dlaczego remont ryzykowny? Jak mam dobre częsci to co to za ryzyko? Silnik 4T to nie prom kosmiczny, budowa jest stosunkowo prosta, tym bardziej góry silnika. Jeżeli honowali mi dobrze wyczynowe cylindry na nicasilu (zreszta czołowe teamy motocrossowe u nich robią) to nie widze problemu by z cylidrami Afryki sobie nie poradzili. Więcej specjalistów już nie trzeba. Teraz tak myśle czy tam tylko pierścieni i gumek nie wymienić, bez różnicy co by z tłokami nie było ![]() Zawsze to lepsze uszczelnienie, co z tego, że przeżyje 75 tkm zamiast 150 tkm. 75 tkm to objade swiat, wystarczy mi. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
remont czy uzywany silnik | andsoj | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 66 | 28.12.2012 21:33 |
Remont Silnika | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 27 | 12.07.2012 22:28 |
remont silnika | bartol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 21.03.2011 12:23 |