| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			aj. nie bylbym tego taki pewny  
		
		
		
			  nie wiem na 100% - moze ktos to uscisli ale do tej pory w motocyklach hondy stosowany byl system PGM-FI, ktory wsrod swoich elementow nie posiadal znanego z aut przeplywomierza. jest tam czujnik temperatury powietrza w air box, czujnik cisnienia, a wlasciwie podcisnienia w air-box, czujnik temperatu ry plynu chlodzacego i czujnik polozenia przepustnicy. parametry z tych czterech czujnikow decyduja o wielkosci dawki paliwa. w motocyklach z ktorymi sie spotkalem wyposazonymi w PGM-FI uklad nie byl, ze sie tak wyraze 'samo sie uczacy'. zaprogramowany w fabryce potrafil po zmianie wydechu czy zastosowaniu filtra KN zawodzic.ostatni przyklad z Varadero - po zalozeniu Akrapow pojawila sie irytujaca dziura w okolicach 2300-2500 wiec w bardzo uzytkowym zakresie obrotow. po demontazu problem ustapil. podobnie mial kolega w DL1000. nowe tlumiki i dziury w obrotach. trzeba sprobowac - a noz widelec bedzie ok. jak nie - to trzeba pytac madrych ludzi od tuningu cyfrowego. power commandery, szmery bajery   ja sie na tym zupelnie nie znam. dla ciekawskich rysuneczek z elementami tego systemu.ps. ktos wie czy jest juz dostepna do crf1000 jakas literatura? jakas instrukcja serwisowa. rozkladowki itp? sa juz schematy zlozeniowe w sklepach z czesciami? ok - znalazlem: http://www.bike-parts-honda.com/moto...0AG-22510.html zaraz zobaczymy co łona tam ma w brzuchu ![]() p.p.s. znalazlem takie cos. ciezsza artyleria ![]() http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=chip_tuning o i taki cos znalazlem - pisze, ze to oryginalna zabawka made by honda. moze i do crf1000 sie cos takiego pokaze: http://powersports.honda.com/experie...081380635.aspx 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 10.08.2016 o 15:31  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |