![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Najlepszą opcją jest węższy, akcesoryjny wydech- np. LeoVince, i wąski stelaż- dorobiony pod taki wydech. Ale cena Leo potrafi dobić
![]() Można też po prostu zdjąć ramkę- tą drucianą- z wydechu i zrobić stelaż bardzo wąsko- "na styk" i mocowanie zrobić na śruby-skręcane (normalnie jest system zaczepów bez użycia narzędzi- i on wymaga dystansu kilku cm między ramką stelaża a tłumikiem). Jak zastosujesz mocowanie prawego kufra na śruby do ramki stelaża to oszczędzasz jakieś 5 cm na szerokości,Trochę to będzie utrudniało montaż kufrów, ale jak jeździsz z kuframi sporadycznie i zakładasz je raz- na czas wyprawy, bez ściągania co chwila- to idzie wytrzymać. A szerokość jest wtedy niewiele większa niż przy obniżonym wydechu. Ostatnio edytowane przez Marcin-BB : 01.01.2014 o 14:09 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Obniżenie podnóżek - gdzie kupie? | lotnik | Wszystko dla Afryki | 2 | 27.07.2011 22:59 |