![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Zambrów
Posty: 1,024
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: 64321
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 9 godz 19 min 45 s
|
![]()
Moja opinia w temacie:
- wiadomo, że jak się kupuje chcę się jak najnowszą. Kogoś kto jeździ b.mało i chce oponę max 1 roczną potrafię zrozumieć. - ja osobiście max co był założył bez obawy o swoje bezpieczeństwo to opona 5-6letnia, z tym , że wiem, że ją zajadę w sezon. Oczywiście przy takim wieku liczył bym też na jakąś fajną cenę ![]() - jeśli bym kupił moto z oponami które mają powiedzmy 10 lat- raczej bym ich nie wyrzucił tylko brał poprawkę na to , jeździł bardziej zachowawczo i częściej je kontrolował ( ale ja z założenia oszczędny jestem) A temat faktycznie ma zadatki na bardzo poczytny! Ale fajnie ,że temat został poruszony, też czasem ma dość takich miejskich legend ![]()
__________________
https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Miejska legenda - wałek zdawczy | majki | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 21 | 26.05.2013 09:06 |