Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.07.2008, 16:56   #11
dj.1
 
dj.1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 228
Motocykl: RD07a
dj.1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 6 godz 58 min 58 s
Domyślnie

ta plytka robi ze Na stykach jest mniejsza iskra ale ze w ten sposob bedzie pompa dluzej zyla tego jeszcze nikt nie wie a wiec trza minimum 80.000 Km przejechac wtedy bedzie wiadomo.
dj.1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 12:05
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 22:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.