![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() ![]() Generalnie to zwykła dźwignia dwustronna. Linka z pedału hamulca powoduje obrót środkowego segmentu wałka, a ten przez suwak na ośce podpartej na sferycznych łozyskach naciska na te srebrne dźwignie. Jedna z nich napędza pompę hamulca koszowego, a druga pociaga linkę hamulca motóra. I tyle. Stosunek rozdziału sił można regulować przez przestawienie suwaka za pomocą kręcenia gały ![]() A z tyłu jest jeszcze krzywka od hamulca ręcznego działającego na oba koła. Na razie ten cały szpej to tylko prototyp, dlatego sie nie spuszczałem nad estetyką. Jak go wytestuję to pewnie zrobie drugi o połowe mniejszy ![]() A i tak największy problem w caaałym tym wózku to była rama pomocnicza. Reszta to pikuś. Zdrowaś ![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stelaż boczny pod miękki bagaż | cza_czarny | Gadżety / wyposażenie | 96 | 14.05.2021 23:00 |
Boczny schowek w RD04 - czy da się powiększyć? | KML | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 1 | 03.06.2012 19:56 |