|   | 
 | |||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  09.05.2010, 21:58 | #11 | 
| DZIDA!!!  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: w sumie to już Wrocław 
					Posty: 229
				 Motocykl: Tasmania Twin   Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 15 min 25 s |   
			
			Chodzi mi o wstępne napełnianie, gdy przewody napełniałem strzykawką. Przewód z elektrozaworu do dyszy na zębatce napełniałem strzykawką, od strony elektrozaworu. Jeśli (wg lampek) zawór był zamknięty (zgaszona lampka pomarańczowa) to nie dało się ścisnąć strzykawki. Jak się lampka włączyła to szedł olej przez elektrozawór (pchany moją siłą ze strzykawki). Nie wiem jak to rozjaśnić   To jest procedura napełniania magistrali załączona w instrukcji. Po prostu zawór jest dobrze sterowany. Poczytałem w Kette Pałer i Jorgowi też kapie. Spróbuję wcześniej gasić osprzęt i może się wykapie w drodze. Szerokości   | 
|   | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Motooiler | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 25 | 29.03.2014 08:19 |