![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]()
Za to czy pompa pracuje czy nie odpowiada układ mechaniczno-ciśnieniowy ,gdy zaworek iglicowy się zamknie i komora jest pełna wtedy narastające ciśnienie wypchnie trzpień w pompie-styki rozwarte pompa stop.Przekaźnik jest tylko od tego żeby załączać zasilanie pompy w momencie rozruchu i pracy.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zasilanie pompy | rafalkefir | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 14.04.2011 21:03 |
Demontaż pompy | oskar_z | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 29.05.2010 21:12 |
szał pompy. | Vooytas | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 03.07.2009 08:06 |