|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 790
Motocykl: ...............
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 57 min 0
|
Tytułem nawiązałem do wcześniejszego wątku o gmolach tak, żeby zostało dla porównania.
Zainteresowani wiedzą, jak "solidna" jest rama w CFR 1000. W CRF 1100 DCT ATAS 2025 pewnie jest podobnie. Nie trzeba się mocno postarać, żeby zrobić falbankę na ramie i coś w tym jest bo nawet pan w serwisie Hondy przywitał mnie słowami "jeszcze rama prosta" . Dlatego też szukałem info w sieci, którego producenta gmole kupić i dla odmiany wybór padł na gmole firmy Garda. I cóż mogę napisać. Szoku nie przeżyłem oprócz tego, że zapłaciłem krotnie więcej niż za podobne dostępne rozwiązania. Płaskownik w dodatkowym elemencie, który służy do mocowania lewej części gmola do przodu ramy trzeba szlifować bo bez tego nie da się przełożyć śruby mocującej przewidzianej przez producenta. Do skręcenia w całość trzeba całą konstrukcję ponaciągać, żeby otwory i śruby trafiły na swoje miejsce. Co ciekawe dotyczy to miejsc, gdzie otwory pewnie celowo są wycięte w kształcie fasoli. Mocowanie gmola pod lampą jest lekko krzywe co powoduje, że lewa i prawa strona jest różnie oddalona od dołu lampy. Prawe dolne mocowanie gmola przy stopce jest blisko dźwigni hamulca i prawdopodobnie dźwignia będzie o nie ocierać. Z pozytywnych rzeczy to instrukcja napisana w sposób jasny i czytelny. Gmole zapakowane bardzo dobrze. Dość lekkie choć oryginalne Hondy do CRF 1000 ATAS też są i mogą raczej służyć jako wieszak niż ochrona. Sprawdzone w rzeczywistości ![]() IMHO za tą cenę nie powinno być żadnych problemów z montażem. Producent musi jeszcze trochę popracować nad jakością wykonania bo za tą cenę to powinien być mercedes... Biorąc pod uwagę, że producenci przewidują mocowania swoich produktów do motocykla w tych samych miejscach (bo innych nie ma) to nie widzę różnicy. Przypomniała mi się nawet stara reklama proszku do prania Dosia
|
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Obnizenie ATAS ES 1100 | maciekrom | Wszystko dla Afryki | 0 | 10.03.2022 15:27 |
| Dodatkowe ledy - nie OEM CRF 1100 ATAS | crimson | CRF 1000 L | 5 | 15.01.2022 22:39 |