|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 175
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
Online: 3 tygodni 2 godz 29 min 7 s
|
Szukam co jakiś czas info o nadchodzących modelach NAT i kompresor pojawia się w plotkach cyklicznie chyba od 2019. Przyczyną są patenty dotyczące kompresora zgłaszane przez Hondę na bazie kolejnych modeli NAT.
Od patentu do przemysłu droga daleka, wszystko tak naprawdę zależy od rynku. Jeśli UE wymusi kolejne normy spalin, może okazać się że bez kompresora czy innego rodzaju sprężania nie obejdzie się, podobnie jak ma się to w samochodach. Tylko z drugiej strony wtedy może okazać się, że dla mikrej Europy nie ma sensu wprowadzać nowego modelu, i Afra z Europy zniknie...
__________________
M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) | Danny | CRF 1000 L | 28 | 28.08.2022 22:45 |
| NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 11:44 |
| Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? | chemik | Przygotowania do wyjazdów | 16 | 05.08.2018 17:53 |