|
|
#33 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 154
Przebieg: Rosnący
Online: 3 dni 4 godz 47 min 8 s
|
Tak w ogóle, nie byłbym sobą jakbym zawieszenia z przodu nie zmotał... Zrobiłem tego sporo w F800GS i tam mnie życie nauczyło, że często do maszyn ADV wkłada się zawieszenia konstrukcyjnie ze starych krosówek tylko w zubożonej wersji
... Poszperałem więc i kupiłem zawias od starego KXa też 43mm za jakieś 250pln. Zawias niby taki sam, P&P pasuje np górny korek. No może prawie P&P . Za to bebechy mają tłoczek 25mm średnicy, podczas gdy fabryka tylko 20mm. Do tego zawias który kupiłem dawał możliwość wydłużenia skoku o 35mm... Niestety przeszczep takiego zawieszenia wymagał dość ryzykownego toczenia stóp. Kupiłem więc jakąś krzywą lagę od T7 na testy ![]() I na tokarkę Po tokarce różnice niby niewielkie Ale już różnice w średnicy bebechów są Najlepiej widać to po tłoczkach Żeby sprawdzić, czy jednak toczenie nie osłabiło za nadto stóp zrobiłem przekrój wiwisekcję Aktualnie więc oblatujemy z pattryk i jeszcze jednym kumplem takie zawiasy z różnymi settingami i +25mm skoku. Mimo, iż szukamy wciąż jakiegoś fajnego ustawienia, to już w tej chwili jednio jest pewne... nie wracamy do fabryki ![]() PS: Jeden kolega mi pozazdrościł i postanowił kupić jeszcze taniej... I kupi, ale z tłoczkiem 32mm . Nie było szans aż tak roztoczyć stóp, więc dobry tokarz dorobił przejściówkę i ta olbrzymia gruba rura pracuje teraz z BaseValvem OEM 20mm. Podobno daje radę, ale jeszcze nie jeździłem tym wynalazkiem ![]() |
|
|
|