|  18.11.2021, 23:14 | #11 | 
|  |   
			
			Odkręc mostki i zobacz ile możesz podnieść oryginał do góry. Jak nie wyda na zaplanowaną wysokość pomóc może inne poprowadzenie linek/kabli - np obrócenie manetki lub nie prowadzenie linek pod górną półka (o ile tak są prowadzone - nie wiem) a bezpośrednio za kierownicę i pod zbiornik. Taka kombinatoryka zwykle pozwala na więcej niż nam się wydaje i nie obniża funkcjonalności - większość motocykli wyczynowych ma tak puszczone cięgna/przewody. Jeszcze uwaga - wyczynowy fatbar może być szerszy ale też zwykle ma mniej odgięte do tyłu końcówki niż kierownice "turystyczne" w dualach.
		 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |