Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.08.2009, 13:43   #11
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Dziękuję.


Czyli ECU współpracuje z TPS oraz na podstawie informacji dotyczących prędkości obrotowej silnika i prędkości pojazdu (?) wyprzedza kąt w sytuacji "łycha na wysokim biegi i niskich obrotach silnika". 115 załatwić mogą sprawę bez komplikacji o ile materiał na gniazda i zawory w 04 jest odporny na wyższą temperaturę spalania (jako że będzie ubogo).
Prędkości pojazdu bym w to nie mieszał Reszta się zgadza.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Średnie spalanie .. Nowy011 Uklad paliwowy i wydechowy 143 23.04.2018 22:21
TTR 600 - zasięg/spalanie Marcin z Zakopanego Inne - dyskusja ogólna 18 20.02.2013 15:13
Czy używacie jakiegoś dodatku do benzyny który może nie szkodząc zmniejszyć spalanie oleju? Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 08.06.2010 00:49


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.