|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#4 |
|
Administrator
![]() |
Kosztuje blisko 5x więcej niż normalna z tłumikiem gumowym a będzie podlegać wymianie tak samo po ok 15tyskm z powodu naturalnego zużycia.
Z kolei dzięki systematycznej wymianie zdawczych nie niszczymy wałka. Jak już ktoś chce/potrzebuje wspomóc wałek to klej się sprawdza i jest nieporównywalnie tańszą opcją. Moim zdaniem przy cenie 100zł tak a przy 300zł jest to nieporozumienie ale to już jak kto woli. No i nie 26mm tylko trzeba odjąć na szczelinę czyli zostanie może 20mm co daje max 30% zysku na pracującej powierzchni przy do 400% większej cenie.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.03.2020 o 05:11 |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wałek zdawczy cd. | mdxmd | CRF 1000 L | 53 | 09.11.2019 22:30 |