Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.01.2020, 10:45   #11
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
Domyślnie

gaźniki to samo nieszczęście jedyna zaleta to łatwość w modyfikacji czy tuningu bez większej wiedzy i zaplecza technicznego...

po za tym same wady:

-- pękające membrany (z wiekiem lub przez niewłaściwą obsługę)
-- wycierające się iglice oraz rozpylacze
-- membrany zaworków air-cut
-- zaworki iglicowe / gniazda dysze całość wrażliwa na "dłuższe magazynowanie pojazdu) lub jakość paliwa w postaci odporności na starzenie
-- duża łatwość zapchania dysz przez nieczystości
-- problemy z uszczelkami, o-ringami po kilku latach trzeba to wszystko wymieniać aby działało dobrze

we wtrysku jak jest paliwo, iskra i prąd to musi palić ... najbardziej wrażliwym elementem jest pompa paliwa ale taką zawsze można wrzucić do bagażu na wszelki wypadek.

same czujniki nie stanowią problemu ponieważ silnik będzie pracował no może za wyjątkiem czujnika położenia wału korbowego, ale ryzyko jego uszkodzenia jest znikome...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.