| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: WKZ/LRY 
					
				
				
					Posty: 384
				 
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200. 
Przebieg: 50+ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciacho-maszyna panie Ciacio. Mam podobne, ale 350ki niepopularne w Europie. XR350'83 I XL350'85. One na poły z 250-kami były poligonem doświadczalnym do stworzenia  panzerenduromaszin XR400.  
		
		
		
		
		
		
			Obie rozebrałem do majtek i nawet złożyłem. XR jako terenowy bardziej motor, ma dwie linki - od kopniaka i z kierownicy, bo pojazd był przewidziany do przewracania. Czyli zalania, toteż na kierownicy jest wajcha odprężnicza, by umożliwić pchanie, ciągnięcie czy inne osuszanie gara, a koło kopniaka druga, by normalnie palić bez kontuzji stawu skokowego. XL nie ma wajchy na kierownicy, bo soft enduro nie jest przeznaczone do codziennego kładzenia w poziomie. Wiąże się to z tym, że dźwignia odprężnika w głowicy ma jedno ucho na linkę a nie dwie. Za to XL ma na kierze dźwignię ssania, którą XR ma na gaźniku. https://photos.app.goo.gl/9bmd94dwnrWGP2PPA 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			klawo jak cholera Ostatnio edytowane przez KristoF : 31.10.2019 o 17:33  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |