Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.01.2019, 16:49   #10
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Mały akumulator to też problem podładować coś na postoju, poświecić światłami przy rozbijaniu namiotu (bez odpalonego silnika). Ja mam małego drona, który posiada baterię 12V 2Ah. Czyli jakbym chciał sobie naładować baterię to już mam praktycznie połowę pojemności pozostalej w baterii motocykla. Te 2-3kg mniej to wysikać się + poćwiczyć tydzień przed wyjazdem aby zgubić trochę tłuszczu i wyjdzie na to samo (co nawiasem pisząc przy motocyklu 250kg jest niczym)

No i jak litowy aku z jakiegos powodu się zapali to powodzenia. Dla mnie PB jest lepszym rozwiązaniem do motocykla w świat.
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator NAT luk2asz NAT - Warsztat 144 21.01.2025 10:19
Akumulator do AT Kobra Układ elektryczny i zapłonowy 29 26.02.2018 16:05
Akumulator czosnek Wszystko dla Afryki 54 29.02.2016 00:42
Akumulator do 0 7a jorge Układ elektryczny i zapłonowy 39 30.01.2015 10:43
[FAQ] Akumulator podos Regularne czynności serwisowe 13 05.01.2009 10:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.