![]() |
|
Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: stolica
Posty: 4
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 godz 49 min 13 s
|
![]()
Jedno bym dodał od siebie bo tak czytam i czytam a nikt nie zauwazył ze wszystkie te środki sa do silników spalinowych z suchym sprzęgłem a nie jak w wiekszosci motocykli mokrym czyli w kapieli olejowej co może powodowac zaklejanie sie okładzin korkowych co może powodowac w skutku slizganie sie sprzegla lub jak pisał rambo brak efektu hamowania silnikiem co jak mozna wnioskowac może byc spowodowane własnie przez uślizgujace sie sprzeglo. Nikt z ludzi ktorych znam scigajacych sie w sportach motorowych nie stosuje!!!! tego typu środków do motocykli i żaden serwis nie stosuje tego jak równirz nie zaleca tego typu substytutków.
Pozdrawiam RED.
__________________
trzymajmy się ramy to sie nie posramy ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Termostat - tym razem nie o korkach i grzaniu | ramires | Układ chlodzenia | 15 | 15.07.2009 11:53 |
Gaśnie w korkach - pompa? | 07 A-gent | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 09.07.2009 11:39 |