|
|
#10 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,628
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 10 godz 43 min 10 s
|
http://holan.pl/pl/crf1000l-africa-t...l#.VrmefFjhDIU
powyższa osłona silnika nie ustala w pozycji góra/dół, podobnie górne gmole nie mają żanego ustalenia w górnej części...a łącznik pod lampą jest na sporej dźwigni.... poniżej hepco ![]() powyżej przecież jest taka dźwignia, iż nie wiem jaka musiałaby być odporność na skręcanie aby to wytrzymało coś więcej jak lekką przewrotkę gdzie kierownik będzie do końca ratować motocykl minimalizując upadek.. ![]() a powyżej dekiel już czeka na kamienie .... może przy pierwszej glebie jakoś zadziałają ale już przy drugiej wszystko będzie się wbijać w blok silnika albo w plastiki... generalnie więcej szkody mogą wyrządzić gmole jak sama gleba ![]() na plus polskich producentów jest to iż często można dokupić tylko jedną stronę lub element można zadzwonić pogadać i online podzielić się uwagami
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 09.02.2016 o 12:30 |
|
|
|