| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jeśli będziesz musiał/chciał regenerować nicasil daj znać. robiłem to w swoim KTM i broń Boże nie korzystaj z usług firm z Czech za pośrednictwem OlekMotocykle czy innych... 
		
		
		
		
		
		
			no ale... może nie będzie tak źle. Cylek zdemontuj i przede wszystkim zanieś do warsztatu gdzie wykonają pomiar średnicy pod względem owalizacji i stożkowości. Te dane porównaj z serwisówką - jeśli są powyżej tego co pisze serwisówka to sorewicz - trza robić. Tłok dobierają od razu z honowaniem nicasilu na wymiar i jest to tak spasowane, że daję słowo - bez pierścieni na bank odpali... Zaopatrz się od razu w jakąś sensowną serwisówkę - Haynesa na przykład. Tam znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące pasowań. W przypadku takiego małego tłoka i Nicasilu to może być kilka setek. No i w razie 'W' nie daj się wmanewrować w tulejowanie tej NSRki żeliwem. Szkoda du.ę zawracać. Remont dwusuwa.... współczuję. matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |