| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam 2005 co chcesz wiedzieć  
		
		
		
		
		
		
		
		
			![]() od 2002(chyba  ) do 2007 miały silnik RFS - uważany za jedną lepszych konstrukcji ktma - niektórzy twierdzą że lepszą niż np silnik DRZty400 od 450/525 rózni się cylindrem, chyba korbą może modułem czy dyszami w gaźniku ale pewny nie jestem. 400 jest najsłabsza - ale ponoć tylko 4 koniki od 450 - dla mnie mocy wystarczająco. Jeśli chodzi o osiągi od 450 prawie nie odstaje no przy 525 jest różnica i to spora - ale jak dla mnie 525 to szatan   ale ponoć 400 za to najtrwalsza.Jest to najfajnieszy motocykl jakim jeździełm - mały lekki poręczny z fajnym zawiasem i pasuje mi silnik. Zewnętrznie nie ma różnicy pomiedzy nimi . Tu fotka mojej 400 i kumpla 525 https://picasaweb.google.com/babel19...65662849792994 Moja: https://picasaweb.google.com/babel19...65799447995426 Kumpla: https://picasaweb.google.com/babel19...65825647389586 W 2005 roku był "lifting" i modele z lat 2005 - 2007 są uważane za najlepsze. Lifting dotyczył ramy , zawiasu i na pewno lampa z przodu. To masz kilka info: http://www.wklep.motox.pl/forum/view...t=8995&start=0 http://www.ktmracing.fora.pl/ http://forum.supermoto.pl/forum25-ktm.html Generalnie jak kupować to już najlepiej powyżej 2005 a już w na pewno nie pchałbym się w modele przed silnikiem RFS. Modele 400/450/525 są praktycznie identyczne - wieć co przeczytasz o wadach zaletach np 450 dotyczy też 400 Ostatnio edytowane przez Babel : 07.06.2013 o 14:40  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |