|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  18.04.2012, 00:14 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,070
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 41 s |   
			
			Może ktoś grzebał i za mocno dokręcił wałki - stąd trochę ślady na panewkach (choć przy tym przebiegu nie powinien nikt tam zaglądać) - wałki w DRZ cie dokręca się 10 Nm - to jest naprawdę mało i bez dobrego klucza nie podchodź i należy tego bezwzględnie przestrzegać (żadnego dokręcania na oko). Głowica jest droga  - używka kosztuje ok 1 tys PLN Po zdjęciach ciężko to ocenić a i ja u siebie nie pamiętam jak miałem - ale wg mnie jest OK i ja bym sprawdził luzy zaworowe złożył pilnując tych 10 Nm , nalał dobrego oleju (ja latam na Agipie 10w60 full syntetyk - polecają tez Motorexa 10 w 50 też full) i latał (pilnując stanu oleju - bo potrafią sobie łyknąć niektóre egzemplarze). Ile masz ząbków na napinaczu rozrządu do końca i jak złożysz rozrząd to strzałki na kołach pasują idealnie (to mogłoby weryfikować przebieg)? Piszą na forach że łańcuch wytrzymuje 12 - 15 tys km - ja u siebie właśnie wymieniałem i wg mnie był to oryginał . A może chcesz kupić MCCT  2002 rok ma jeszcze wadliwy automatyczny napinacz  rozrządu. Ostatnio edytowane przez Babel : 18.04.2012 o 00:18 | 
|   |   |