![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
Kierowca bombowca
![]() |
![]()
Ja sobie zafundowałem regenerację pompy przez R2-D2 (nowe styki z Larssona + płytka zabezpieczająca przed wypalaniem) i jest naprawdę gitarra! Pompa chodzi jak nowa, przed regeneracją nie mogłem na autostradzie przekroczyć 130 km/h, bo nie wyrabiała i silnik mi zaczynał przerywać, co np. przy wyprzedzaniu TIRa przyjemne nie jest. Musiałem redukować do ok. 70 - 80 km/h, chwilę się krztusił i znowu zaczynał ciągnąć.
Teraz problem nie istnieje, gdybym miał mniej oleju w głowie mógłbym spokojnie kręcić manetę do końca. Pamiętajcie, żeby nie zapominać o wymianie filtra paliwa.
__________________
AT RD07A, '98, HRC |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skwiercząca pompa paliwa | Włóczykij | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 19.07.2012 21:39 |
Pompa paliwa. Za ile? | Pawel | Wszystko dla Afryki | 8 | 11.10.2011 11:31 |