|  17.01.2025, 09:39 | #61 | 
| Moderator  |   
			
			Ma nowe hasło reklamowe dla KTMa jak wyjdą z tej ruchawki: "Może i robimy motocykle miernej jakości, ale za to nasza obsługa klienta jest chujowa" 
				__________________ www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki | 
|   |   | 
|  17.01.2025, 09:41 | #62 | 
|  |   
			
			Czyli stare ruskie: Wsio chujowo Ale jednakowo   
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  17.01.2025, 10:19 | #63 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			
Pierdo*&sz głupoty i gówno wiesz o nowych motocyklach.
		 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  17.01.2025, 10:33 | #64 | 
| Moderator  |   
			
			Luke - trudno się nie zgodzić z wnioskami tak kompleksowej i dogłębnej analizy którą przeprowadziłeś    
				__________________ www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki | 
|   |   | 
|  18.01.2025, 08:23 | #65 | 
| Administrator  |   
			
			
Wprawdzie nie motocyklowo ale... Ostatnio przejechałem się koleżanki Focusem RS 350KM, nooo działa toto naprawdę fajnie. Zdecydowanie do niej pasuje  Pamiętam z dawnych lat jak jeździła Impreza (dłubnięta) , GTiR czy EVO5 ewentualnie 911 i takie tam... Porównując tamte zachowania do np obecnego RSa to przepaść. Wtedy była siła , moc i potrzebne umiejętności by to wykorzystać , a ich brak szybko się kończył. Wtedy ktoś kto jeździł takimi sprzętami po prostu je miał lub kupował inny dupowóz do turlania się emerycko. Obecnie wspomagacze i elektronika robi wszystko za kierowcę , nie musi nic lub wystarczy bardzo mało umieć. Wsiada, naciska gaz a resztę robi autko, no nie jeszcze musi trzymać kierownicę i kierunek jazdy.....ale kto wie jak długo. Trakcja , stabilność ....to się dzieje samo .....nie trzeba być mistrzem .....nawet kobitka w szpilkach jadąc pierwszy raz zrobi czas na Nurburgringu. Lucky, ja wiem o czym mówisz , nowe motocykle robią podobnie jak obecne samochody. Ale to trzeba się przejechać by spróbować. 
				__________________ AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 21.01.2025 o 06:08 | 
|   |   | 
|  18.01.2025, 08:36 | #66 | |
|  |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  18.01.2025, 10:25 | #67 | 
| Wylizał się  |   
			
			Miałem przyjemność przejechać na raz ponad 500 km takim RS-em. Licznikowo pokazywał 270 km/h. Trudno to utrzymać na pasie przy takiej prędkości.  BMW F40 M135i wypadło na takiej samej trasie gorzej, choć miało dużo wizualnych bajerów w środku. | 
|   |   | 
|  18.01.2025, 12:02 | #68 | 
| Stary wyjadacz  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: żywiec 
					Posty: 1,109
				 Motocykl: RD07 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 59 min 39 s |   
			
			Ja mam teraz Civica TypeR FK2 czyli tego pierwszego turbo nominalnie 310KM. U mnie teraz po wydechu z Catbackiem i kilku modach 337KM i prawie 440Nm. Do końca 3 biegu kontrola trakcji obcina moc. Auto jest mega aresywne, ale nawet przy takim nadmiarze mocy mechnaiczna szpera i wspomagacze powodują że dobrze to jedzie po zakrętach(oczywiśćie suchych i na rozgrzanych oponach). Pamietam jak jeździłem starymi Hondami VTi i Accordem TypeR które miały sporoooo mniej mocy to jakieś bardziej wymagające od kierowcy były. | 
|   |   | 
|  19.01.2025, 08:01 | #69 | 
| Administrator  |   
			
			Artku , Focus nie ma bryły ani opływu do prędkości , fabryka przewiduje 266km/h na serii ale to za dużo na te kształty , on służy bardziej do zabawy/przyjemności a nie dużych prędkości. W EVO5 którym pojeździłem była krótka skrzynia , v-max tylko 215-220 ale to 4.5 do setki , wgniatanie w fotel , zapadanie płuc i trudności z oderwaniem głowy od zagłówka podczas depnięcia robiły robotę podparte metalowym sprzęgłem .....Impreza dłubnięta na 260KM to był łagodny baranek przy EVO. Zupełnie inne charaktery. To nie cyferki w danych producenta ale to jak to jedzie na drodze jest istotne jak reaguje na muśnięcie gazem , przyklejenie na zakrętach , wyjście z gazem 4 śladami ......i cała reszta......emocje to ważna rzecz. Oczywiście ktoś może jeździć 60KM wolnossącym dieselkiem i też będzie zadowolony i opowie jak to ma szalone osiągi , jak to ledwo utrzymał kierownicę , koła buksowały , że najtańsza opona trzyma mu idealnie.....i że po co ludziom/wariatom takie szybkie samochody/motocykle , gdzie to się tak spieszyć  No każdy ma inaczej. To temat o KTM , no to już nie zaśmiecam. 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  20.01.2025, 14:15 | #70 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 Miasto: Żywiec, kiedyś piwna stolica kraju. 
					Posty: 139
				 Motocykl: RD03   Online: 1 tydzień 6 dni 21 godz 43 min 59 s |   | 
|   |   |